.csscode { margin : 15px 35px 15px 15px; padding : 10px; clear : both; list-style-type : none; background : #EEEEEE;; border-top : 2px solid #AAAAAA; border-right : 2px solid #AAAAAA; border-bottom : 2px solid #AAAAAA; border-left : 2px solid #AAAAAA; }

marți, 16 august 2011

Dinamici sociale şi economice în perioada de tranziţie (2)


Ral: Această dominaţie va scădea văzând cu ochii.
Eu: Cu ceva vreme în urmă mi-ai transmis că vor avea mari probleme doar acele companii multinaţionale care procesează şi comercializează produse alimentare denaturate. Spuneai că va fi o incompatibilitate între corpul nostru energetic şi energetica subtilă a unor alimente care s-ar fi dezvoltat în alt spaţiu geografic. Compatibilitatea ar fi bună doar dacă alimentele ar fi fost crescute pe o rază de cel mult 600-700 km de zona în care locuim.
Ral: Acestea ar fi trebuit să fie primele care să prezinte probleme mari. Dar în ultimul timp, în anumite zone, lucurile au început început să degenereze. Au apărut fricţiuni puternice între cei care doresc schimbarea şi cei care vor menţinerea actualului sistem.
Eu: Fricţiuni au existat tot timpul. Ele sunt la baza relaţiilor dintre clasele sociale.
Ral: Eu vorbesc despre fricţiuni între politicieni şi acele organizaţii oculte, care încă domină lumea.
Eu: Eu, ca şi mulţi alţii, ştim că politicienii sunt unealta acestora din urmă. Chiar şi legile sunt făcute în aşa fel încât să-i ajute pe cei puternici şi bogaţi.
Ral: Organizaţiile oculte nu mai au puterea de altădată. Au apărut mulţi politicieni noi, care nu sunt corupţi, şi care sunt foarte deschişi schimbărilor vibraţionale din aceste vremuri. Ei vor fi aceia care vor aduce un nou suflu în aceste vremuri.
Eu: Dar nici ceilalţi nu stau cu mâna în sân. Dacă vreunul dintre cei noi începe să tulbure apele, organizaţiile oculte sunt foarte eficiente în a-l discretita, ba chiar pot orchestra evenimentele în aşa fel încât să-l prezinte ca un infractor în ochii oamenilor. Să nu uităm că o bună parte din  mass-media le este aservită.
Ral: Este adevărat ce spui, dar noile vibraţii nu pot fi ignorate. Ele sunt cu mult mai puternice decât firavele „blindaje” ale facţiunilor oculte. Un exemplu concludent s-a petrecut cu puţin timp în urmă. E vorba despre evenimentele de la Londra.
Eu: Au fost câteva bande de tineri care au distrus maşini, au prădat magazine, şi au incendiat câteva clădiri. Ce legătură e între ceea ce vorbim şi aceste evenimente.
Ral: Nu degeaba a fost ales oraşul Londra ca scenă.
Eu: Vrei să spui că evenimentele au fost orchestrate?
Ral: A fost o mică „regie”.
Eu: De ce Londra?
Ral: Este unul din polii comerciali ai planetei. Ceea ce s-a întâmplat la Londra se poate întâmpla oriunde. În plus, este oraşul cel mai supravegheat din lume.
Eu: Scandalul a plecat de la împuşcarea unui tânăr de culoare, după care lucrurile au degenerat. A fost o revolta unor tineri, majoritatea fără o ocupaţie stabilă. Tiparul clasic de descărcare a frustrărilor... Înainte se întâmpla pe stadion, acum pe stradă.
Ral: Astfel de condiţii găseşti peste tot în lume. Gândeşte-te că furia lor este o forţă care poate fi concentrată şi controlată relativ uşor. Ceea ce s-a întâmplat zilele trecute a fost doar o mică demonstraţie. Când acei tineri vor realiza că marile concerne conduc de fapt guvernele, atunci furia lor se va concentra pe ele.
Eu: Mă îndoiesc că se vor putea apropia de marile sedii din centru.
Ral: De multe ori s-a demonstrat că presiunea populaţiei că este cea mai puternică forţă de schimbare din istorie. Nimic în lume n-a rezistat acestei foţe. Când vor realiza că votul nu poate aduce schimbarea, vor folosi forţa.
Eu: Nu-mi place o astfel de variantă. Ar fi mult mai multe de pierdut decât de câştigat.
Ral: Nimeni nu doreşte o astfel de schimbare. Însă este una dintre opţiuni. Lumea occidentală este ca un boiler sub presiune, care încă fierbe, iar vechile „supape de siguranţă” nu mai pot face faţă creşterii presiunii interne. Pe de altă parte, influenţa subtilă a lui Uranus amplifică aceste probleme.
Eu: Vor simţi dacă se va ajunge acolo. În acest caz vor „dezgheţa” anumite sume de bani, iar lucrurile se vor calma.
Ral: Poate, dar numai pentru moment. Fenomenul de fragmentare va continua oricum.
Eu: Te referi la haosul de pe pieţele financiare?
Ral: Mă refer la incompatibilitatea energetică. Marile concerne nu sunt doar mecanisme economice. Sunt ca nişte organisme care au o structură vitală subtilă.
Eu: Chiar şi firmele au un egregor energetic?
Ral: Sigur că da. Iar pe noul fond vibraţional, unele vor avea „teren” fertil, însă altele nu vor avea şi, astfel, vor dispărea.
Eu: Dar marile firme funcţionează pe baze oarecum mecaniciste. Este nevoie de o bună dinamică informaţională, de organizare, tactici de management şi de marketing, etc. Acestea sunt motoarele.
Ral: Acestea sunt doar elemente de direcţie. Nu sunt motoare.
Eu: Cum aşa?
Ral: În noile condiţii vibraţionale, pentru ca o mare firmă să poată supravieţui, dezvolta şi funcţiona în mod optim, trebuie să aibă un egregor compatibil cu cel al „valului” vibraţional. Altminteri, firma riscă să fie devorată de însăşi cei care o compun.
Eu: Mi-e greu să înţeleg. Asta ar însemna ca oamenii să lucreze împotriva lor. Lovind firma, se vor lovi pe ei.
Ral: Este un proces inconştient. În trecut, egregorul firmei era dominat de proprietari şi de cei din consiliile de administraţie. Ei erau cei care aveau un corp energetic, emoţional şi informaţional mai puternic. Acum, lucurile se schimbă. Majoritatea populaţiei trece printr-un proces  de expansionare a corpurilor subtile, în special cel energetic, iar acest lucru determină interferenţe multiple. Oamenii vor înţelege că lucrează pentru o firmă care produce sau comercializează produse nocive, ori împotriva libertăţii altor oameni, ori se comportă asemeni unor paraziţi ai societăţii. Toate acestea vor acţiona asupra ei printr-o focalizare energetică negativă la nivel inconştient.
Eu: Ok, am înţeles ipoteza. Şi înainte era la fel, doar că nu aveau nicio putere din cauza unor interferenţe energetice slabe. Totuşi, unii oameni vor cere acele produse, vor plăti pentru ele. Vor continua să consume astfel de produse.
Ral: Într-adevăr, însă în acest caz incompatibilitate energetică  va amplifica interferenţele energetice şi, astfel, vor apare boli grave în foarte scurt timp. Oamenii vor realiza, mai corect spus vor recunoaşte, ceea ce se întâmplă de fapt. Şi îşi vor schimba obiceiurile...
Eu: Asta ar putea determina distrugerea multor companii puternice. Chiar s-ar putea crea haos la nivel economic.
Ral: Vor fi multe vârtejuri în economia lumii.
Eu: Există şanse de redresare pentru firmele care, acum, au o astfel de potenţialitate?
Ral: Există şanse doar pentru cele care se vor adapta noilor realităţi vibraţionale.
Eu: Cum ar trebui, mai exact, să se adapteze firmele?
Ral: În primul rând trebuie să-şi formeze o viziune de viitor compatibilă cu noile condiţii vibraţionale.
Eu: Pentru unele firme va fi imposibil.
Ral: Într-adevăr, aşa este. Vor pierde în principal firmele parazite, care profită de necunoaşterea şi naivitatea omului de rând.
Eu: Aş vedea în această zonă marile concerne de medicamente, firmele producătoare de armament, precum şi marile companii petroliere. Aceste sunt şi în topurile celor mai bogate firme.
Ral: Acestea, alături de marii procesatori de alimente denaturate, vor fi printre primele afectate.
Eu: De produsele petroliere vom avea nevoie încă o vreme. Sunt mult prea multe conexiuni cu întregul lanţ economic. Păcat că profită de acest lucru şi menţin ridicat preţul barilului de petrol.
Ral: Preţul barilului ar trebui să fluctueze între 30-50 dolari. Acesta ar fi un preţ de bun simţ.
Eu: Peste jumătate din preţul de la pompă sunt date de accize.
Ral: Care alimentează organismele guvernamentale parazite...
Eu: Ce anume ar putea coborî preţul la petrol? Şi în cazul gazului este la fel.
 Ral: Alternativele energetice.
Eu: Spuneai că Geea ne-ar fi venit în ajutor, de când cu accidentul de anul trecut din Golful Mexic, şi ar facilita accesul la tehnologii energetice atlante, printre care desfacerea apei în oxigen şi hidrogen, cu costuri foarte mici.
Ral: Deja s-au descoperit aceste tehnologii. Şi altele...
Eu: Şi atunci ce se mai aşteaptă?
Ral: Condiţii mai favorabile. Acele companii riscă anihilarea fizică. Chiar dacă au sprijinul propriilor guverne. Când schimbi un sistem trebuie să ai grijă nu numai ce anume pui în locul său, ci şi cum faci schimbarea.
Eu: Referitor la redresarea economiei americane, un mare economist actual, Joseph Stiglitz – laureat Nobel, spunea că soluţia ar putea veni din patru direcţii: eliminarea scutirilor de taxe pentru bogaţi, încheierea războaielor din Irak şi Afganistan, reîncadrarea în câmpul muncii al şomerilor americani, şi controlul asupra preţurilor la marile companii farmaceutice. Doar reglementându-se treburile la ultima poziţie, în zece ani s-ar economisi cel puţin două mii de miliarde de dolari. Bani, care ar putea fi folosiţi în cu totul alte moduri. Consideri pertinente aceste soluţii?
Ral: În economia americană nu lipsa banilor reprezintă problema principală.
Eu: Chiar citisem că marile companii stau pe munţi de bani... Nu înţeleg ce se întâmplă.
Ral: Problema o reprezintă circuitul acestor bani. Dinamica lor este incertă. Nimeni nu vrea să-i piardă. Nu mai au încredere în dinamica economică actuală. Sunt momente de blocaj. Lucrurile vor reintra într-o oarecare normalitate în perioada următoare.
Eu: Crezi că se va ajunge la o formă de control asupra preţurilor produselor farmaceutice, precum sugera Stiglitz?
Ral: Ar fi împortiva propriilor lor convingeri capitaliste. Aici, lucrurile pot fi schimbate altfel.
Eu: Cum?
Ral: Informând şi educând corect populaţia. Cele mai multe boli încep din bucătărie.
Eu: Am înţeles ce vrei să spui. Toată lumea ştie asta, dar iată că... inerţia învinge. Obişnuinţa de-a se alimenta incorect a determinat, pe fondul senzitiv, mecanisme psihice mult mai puternice decât simpla dorinţă de-a fi sănătos. Omul vrea să consume denaturat. Asta e!
Ral: Acum lucrurile stau altfel. Intrarea în banda energetică (vorbea de „centura fotonică” – n.a.) determină inclusiv salturi la nivel de conştiinţă. Schimbările vor fi mai uşoare pentru cei care aleg armonia, evoluţia.
Eu: Să sperăm că aşa va vi.
Ral: Oricum, acest lucru nu rezolva problema din punct de vedere economic. Problema este: ce faci cu banii economisiţi?

va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu