.csscode { margin : 15px 35px 15px 15px; padding : 10px; clear : both; list-style-type : none; background : #EEEEEE;; border-top : 2px solid #AAAAAA; border-right : 2px solid #AAAAAA; border-bottom : 2px solid #AAAAAA; border-left : 2px solid #AAAAAA; }

marți, 25 aprilie 2017

Portalul pleiadian – 2017 Noi orizonturi (1)

Remer Ra: Bine ai revenit, Oryen!
Oryen: Bine v-am regăsit, prieteni dragi!
Remer Ra: Așteptam cu mare nerăbdare reîntâlnirea cu tine! La fel ca în trecut, și acum simt o vibrație specială la tine, de parcă ne-am întâlni undeva în spațiu. E plăcută și interesantă starea. Și mai simt că ai ceva special... ca o tolbă cu vești bune.
Oryen: Vor fi multe vești bune de acum înainte! Planeta voastră frumoasă și-a deschis un nou portal, prin care va primi mai ușor noile valuri cosmice de înaltă frecvență. Acestea o vor revitaliza și apoi o vor împuternici! Și, odată cu Geea, poate începe revitalizarea, vindecarea și împuternicirea voastră! Deci, da, anul are semne foarte bune!
Remer Ra: Este o veste minunata, Oryen! Adevărul e că așteptam mai de mult această veste.
Oryen: Universul a fost tot timpul alături de voi! Toți cei care veghează asupra voastră nu v-au părăsit nicio clipă, dar acum a venit momentul ca aceste legături să fie din ce în ce mai puternice, mai clare, mai apropiate.
Remer Ra: Unde anume a fost deschis acest portal?
Oryen: Nu asta e important, ci faptul că peste tot cuprinsul Geei se vor simți efectele deschiderii acestui portal.
Remer Ra: Portalul va rămâne deschis pentru o perioadă limitată?
Oryen: Acest portal va rămâne deschis pentru foarte multă vreme de acum înainte! Prin acest portal, Geea se va hrăni cu o lumină specială. Poți considera această lumină ca fiind un lapte divin, o mană cu adevărat cerească.
Remer Ra: Cum putem beneficia și noi de această energie a luminii?
Oryen: Prin reconectarea la Sinele Divin și la Geea! Începând cu această primăvară, fiți mai apropiați de natură! Ieșiți cât mai des în natură! Ori de câte ori aveți ocazia, nu ratați reîntâlnirea cu mama voastră, Geea! Ea vă așteaptă cu drag și dorește să vă ofere din ceea ce primește de la Univers! Vă iubește necondiționat și vă dăruiește tot are ea mai bun! Tratați-o cu respect, trimiteți-i iubirea voastră și ea vă va întoarce înzecit din cât îi oferiți!
 Remer Ra: Se poate face această conexiune și în orașe? Spun asta pentru că puțini au timp și dispoziție să stea în natură mai multă vreme. Lucrurile sunt așa cum sunt, iar orașele au un câmp colectiv destul de puternic, care bruiază serios conexiunea cu natura.
Oryen: Se poate face această legătură și în comunitățile mai mari, dar v-ar fi mai ușor dacă ați apela la unii intermediari, și anume la arbori. Împrieteniți-vă cu câți mai mulți arbori! Salutați-i din inima voastră, ori de câte ori treceți pe lângă ei! Spuneți-le câteva cuvinte frumoase, cu vocea interioară, atunci când sunteți în câmpul lor! Prin ei, veți accesa mai ușor această energie cosmică.
Remer Ra: O făceam și până acum dar, ce-i drept, mai rar!
Oryen: Faceți-vă câțiva prieteni speciali din ei, vă asigur că nu vă vor trăda, nici deranja cu nimic. Ba dimpotrivă, veți primi ajutorul lor ori de câte ori aveți nevoie!
Remer Ra: Pot fi de oriunde, sau e de preferat să fie dintr-un parc!
Oryen: Parcurile sunt ca niște oaze de armonie în marile orașe, de aceea e bine să aveți cel puțin doi astfel de prieteni inediți într-un parc. Dar puteți să vă faceți prieteni și printre arborii care viețuiesc lângă voi! Nu contează dacă sunt mari sau mici, nici soiul lor! Toți arborii pot facilita această conexiune!
Remer Ra: Știu că energia lor ajută la curățarea sistemului nervos, ca și cum l-ar peria de energiile negative acumulate în activitatea de zi cu zi! În plus, pot energiza destul de eficient!
Oryen: Acum pot face mult mai multe! Pot facilita nu doar încărcarea energetică și descărcarea de reziduuri, ci și conexiunea mai profundă cu Geea și cu Universul!
Remer Ra: Știu că pentru stabili o conexiune bună cu un arbore, trebuie să stăm de 6-7 ori în câmpul său energetic – adică la o distanță nu mai mare decât dublul coroanei sale, apoi să-l ”alimentăm” cu câteva vibrații înalte. Putem face asta amintindu-ne de câteva momente frumoase din trecut, după care îi vorbim din inimă, cu vocea interioară desigur. Folosim aceeași metodă?
Oryen: Această metodă este printre cele mai simple și eficiente! Stați cel puțin zece minute lângă el, vorbiți-i din inimă și astfel sufletul vostru va fi ascultat de Geea și, prin ea, de ființele de lumină care veghează asupra bunului mers al Universului!
Remer Ra: Am o stare tare plăcută când scriu despre asta. Parcă m-aș conecta la toți copacii cu care am stabilit legături profunde.
Oryen: Așa și este! Noul portal cosmic facilitează formarea unui câmp armonic special pe Geea, care va conecta și mai puternic câmpurile regnurilor care viețuiesc pe ea! În următoarea perioadă va fi amplificată evoluția tuturor speciilor pe care le considerați inferioare. Unele specii de mamifere vor cunoaște un salt evolutiv destul de mare.
Remer Ra: Asta e ceva nou! Ce înseamnă ”destul de mare” în acest caz?
Oryen: Vor simți mai mult și mai profund! Vor interacționa mai mult! Animalele vor fi din ce în ce mai curioase și vor explora mai mult! Se vor apropia de oameni mai mult decât o făceau până acum!
Remer Ra: Adică nu vor mai fi atât de fricoase?
Oryen: Frica lor este naturală, consecința unui puternic instinct de supraviețuire și adaptare! În curând, animalele se vor simți mai în siguranță dacă în apropierea lor sunt oameni care au intenții bune, care nu au un tipar agresiv în gândire și simțire!
Remer Ra: Multe sunt avantajele unor legături mai profunde cu arborii, dar presupun că în noua realitate a câmpului armonic va fi și mai bine!
Oryen: În primul rând, priviți-i ca pe niște prieteni care vă sunt aproape, atât la nevoie cât și la bucurie. După cum știi, arborii sunt foarte deschiși la energiile emoționale pozitive, astfel că nu ezitați ca în preajma lor să vă bucurați de viață. Nu apelați la ei doar când aveți nevoie! Aceste ființe nu trebuie privite ca niște entități de care vă puteți folosi doar când aveți nevoie. Vorbiți-le din inimă, mai ales atunci când vă simțiți bine! Împărțiți cu ei din bucuriile voastre!
Remer Ra: Avantajele conexiunii profunde cu arborii sunt destul de multe. Voi trece mai jos doar câteva din aceste avantaje:
·         Facilitează eliberarea energiilor uzate din câmpul energetic. Trebuie doar să fim fizic în prezența lor și să avem această intenție. Sunt excluși arborii care nu au rădăcina în pământ; în acest caz, vor muri dacă îi folosim pentru purificare!
·         Facilitează încărcarea energetică; aproape toate tipurile de energii ale mamei Geea pot fi accesate prin intermediul câmpului lor energetic. Pot fi folosiți și arborii ornamentali din ghivece.
·         Facilitează conexiunile cu alte persoane prin intermediul câmpului morfogenetic uman. Putem chiar să primim și să trimitem informații din/în câmpul colectiv!
·         Facilitează întâlnirea cu persoanele cu care suntem compatibili din punct de vedere energetic, psihoemoțional și, mai ales, spiritual.
·         Facilitează intuiția, găsirea de soluții la diversele probleme cu care ne confruntăm.
·         După ce se stabilește o conexiune puternică cu ei, ne putem conecta la energia lor chiar și de la distanță! Efectul va fi ceva mai slab dar se va simți în mod clar acest lucru!
·         Prietenia cu un arbore este pe viață (și chiar dincolo de ea)!
·         Cu cât vom avea mai mulți prieteni din regnul arborilor, cu atât viața ne va fi mai frumoasă! De exemplu, este aproape imposibil să cazi în depresie dacă ești prieten cu 10-15 arbori. Aceștia nu te vor lăsa baltă, chiar dacă vei fi confruntat cu probleme deosebite!
Remer Ra: Ce poți să-mi spui despre tema noilor transmisii?
Oryen: În următoarele trei săptămâni vă veți conecta la rețea pentru a implementa noul câmp armonic al Geei. Vă veți fixa atenția, câte două minute, pe fiecare corp în parte – fizic, energetic, emoțional, mental, spiritual, fiind într-o stare totală de recepție!
Remer Ra: Și la cea de-a doua?
Oryen: La fel veți face și la cea de-a doua sesiune!
Remer Ra: Îți mulțumesc!
Oryen: Ne ”reîntâlnim” peste trei săptămâni! Vă doresc noi prieteni minunați!

 *******
Perioada de transmisii: 02, 05, 09, 12, 16, 19 mai
Orele: 20:20 – 20:30 și 22:10 – 22:20
Protocolul de ridicare a vibrațiilor va fi făcut cu cinci minute înainte (20:15 respectiv 22:05)! Amănunte aici:

Notă!
Vă reamintesc că începând cu 9 mai, în fiecare zi de luni, între 21:00 și 21:15 se va lucra cu energia vortexului! Amănunte aici:
http://remerra.blogspot.ro/2016/03/vortexul-carpatic-2.html

12 comentarii:

  1. Oho ! Ce de daruri !! Trebuie doar să ne deschidem larg toate... brațele și să ne bucurăm de ele. Mulțumim ! Binecuvântări ! p.s. Va părea de necrezut, dar animalele vor simți înaintea omului valul de noi energii și se vor manifesta ca atare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua gazda primitoare!
    Vad ca se-anunță mult soare!
    Cred ca multi dintre cei care vizitează acest spațiu,au facut-ca și mine-poteci, accesandu--l în așteptarea acestei postări.
    Sincera sa fiu,nu credeam ca va fi asa luminoasa,energizanta,având în vedere iarna tensionata pe care am avut-o noi-romanii.
    Am intrat de-atâtea ori pe blog,cu intenția de a scrie,dar nu am finalizat-o și cred ca a fost mai bine,fiindcă tensiunea despre care vorbeam m-a atins și pe mine,participând direct la dinamicaevenimentelor.
    Nu mai contează,important este pentru mine ca postarea de fata aduce multa energie,optimism și îmi explic ceea ce trăiesc de la o vreme.
    Uite,acum-cand scriu-trupul meu a devenit pista de alergare pentru milioane de furnici.������De vreo doi ani sunt atat de fascinata de lecțiile pe care le oferă natura,încât am declarat-o MAESTRUL meu;iar eu ma straduiesc sa fiu o eleva silitoare.N-am mai trăit asa o atracție pentru Ea-��-și,mărturisesc,e sublim.Poate multi dintre voi ați simțit sau simtiti asta,însă sper sa nu deranjez ca împărtășesc bucuria mea.
    Am sa redau apogeul trăirii mele din aceasta primavara.
    În urma cu vreo doua săptămâni,plimbandu-ma printr-un parc la "făurirea "caruia am participat când eram eleva la liceu-în anii '70-,PARCUL TINERETULUI DIN CAPITALA și admirând cu nesaț frumusețea pomilor înfloriti,atenția mi-a fost atrasa de unul;recunosc,forma coroanei m-a atras intai-era ca fațetate unei piramide,triunghiulara.Am zăbovit asupra lui atât cât sa-i "fur"-cu telefonu-frumusețea,dar pe măsura ce ma îndepărtăm,mai întorceam privirea,parca ma trăgea de mânecă.
    După astfel de câteva repetări,"efortul" mi-a fost rasplatit:pomul mi-a vorbit,dar numai eu l-am auzit,sotul meu ma întrebați dacă mi-e foame,când i-am spus.������
    Iată ce mi-a spus:
    PRIVEȘTE ÎN INTERIORUL POMULUI CARE EȘTI ȘI VEI GASI LUMINA,ADEVĂRUL!
    CAUTA-ȚI RADACINILE ȘI VEI CUNOAȘTE ÎNFLORIREA!
    Ce poți face când primești un asemenea indemn?Fiecare are răspunsul sau și acțiunea sa.
    Eu,mi-am adus aminte de niște versuri ale lui Grigore Vieru,care stau scrise în fata bustului sau,aflat în parcul Herastrau:
    DE CE-AI DAT DOAMNE,GRAI LA OM,
    IAR NU LA FLOARE ȘI LA POM?
    Și în fata pomului inflorit și în fata acestor versuri,am simtit ca ma dezintegrez-fizic-,dar ceva m-a recompus,instantaneu și de-atunci ma simt mai întreaga!
    Doamne,ce traire,ce stare!
    As vrea sa dau la fiecare!
    Multumesc,Remer Ra,mulțumesc Orien,faceți parte din starea mea!
    Va doresc, tuturor ,trăirea mea-cel puțin din aceste clipe!
    Fie ca aceasta primavara sa aducă în universul vieții neamului nostru,lumina feerica a unei schimbări,atât de necesare și de dorite (sper)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ati revenit!
    Chiar zilele trecute am fost in padure si am avut o astfel de conexiune cu un arbore. Si de atunci in fiecare zi ma reconectez cu el cu ajutorul imaginatiei.
    Imi place asta si se intampla cu foarte multa usurinta.
    Deasemeni am observat ca pisica mea e "altfel"...cand ne uitam una la alta simt personalitatea ei...parca ar fi parte din mine. Si vorbim impreuna, ma intelege, si nu va pot spune cu cata inteligenta intelege lucrurile.
    Ieri citeam ca Rezonanta Shumann a pamantului a crescut la 90hz dupa sarbatorile Pascale de anul acesta.
    Iar de cateva saptamani ma gandesc tot mai des la constiinta unificata a omenirii, la cum devenim prieteni unii cu altii, transmitandu-ne toata experienta noastra intr-un singur impuls.
    E o mare provocare pentru noi toti o astfel de conexiune pentru ca trebuie sa ne conectam si la ce "nu ne place" sau "nu intelegem". Fiecare om e unic si deopotriva de pretios. Unii au dezvoltat un altfel de "a fi"...In fine presupun ca daca ne intalnim cu totii in bucurie si iubire totul se rezolva de la sine :)
    Primavara frumoasa tuturor!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,
    am așteptat cu nerăbdare această nouă postare, pentru care vă mulțumesc mult.
    Am simțit mereu o atracție inexplicabilă față de copaci.
    Undeva prin lume, am privit azi mai atent lalelele din parcuri înflorite
    și deschise ca de sărbătoare. Și știți ce ?
    Am remarcat că tulpinile lor sunt de vreo 2 ori mai lungi decât de obicei
    în alți ani. Parcă s-ar afla pe undeva la munte
    în zone cu multă încărcătură energetică.
    O dovadă în plus a celor scrise în textul de mai sus.
    Numai bine din Chișinău !

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă salut stimate domn. Deşi citesc de mai mult timp acest blog,niciodată n-am postat nimic dar o fac acum gîndindu-mă la catastrofalul eveniment petrecut în anul 2011 în munţii Bucegi cînd israelienii au pierdut în mod brusc nişte elicoptere militare,fără a se putea găsi o explicaţie de ordin material. Aşa că vă rog dacă este permisă întrebarea către ORYEN sau ne poate da lămuriri ,de ce le-a fost interzis accesul israelienilor în acea zonă ? Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acolo au fost conditii meteo nefavorabile (curenti puternici de aer) si, mai cu seama, de eroare umana. Doar un singur elicopter s-a prabusit; de fapt, s-a izbit de o stanca.

      Ștergere
  6. imbratisarile cu animale este cea mai buna terapie :)))
    https://web.facebook.com/gopalcocina/videos/455415004800385/

    RăspundețiȘtergere
  7. Servus, dragi prieteni!
    Am revazut(nu stiu a cata oara) filmul "Ultimul samurai", un film drag mie, un film de exceptie, unul dintre filmele care ne transpun in starea de-a constientiza esentele, trairea in suflet si acea constiinta (pe care foarte putini oameni au reusit s-o inteleaga si s-o accepte) pe care-o au, mai cu seama, cei sporiti intru smerenie. Doamne ajuta sa ajungem si noi la constiinta aceasta, in timp optim!. Iata una dintre constientizarile prezente in film: " Un om face ce poate pana ce destinul i se reveleaza" sau pana are revelatia propriului destin.

    Imbratisari, tuturor !

    https://www.youtube.com/watch?v=q5HeSglGezM
    Iata si o cantare, tare faina, din partea mea: https://www.youtube.com/watch?v=eiytv1Xz7z0

    Cu drag,
    Lucia Dobrea (Bistrita)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua, Remer.

    Cand ai niscaiva timp, poti explica pe scurt cum vezi tu ca se realizeaza implementarea noului camp armonic al Geei prin conectarea noastra la retea ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu noi implementam campul armonic al Geei - acest lucru se intampla independent de vointa noastra, ci noi ne conectam la el. Dupa ce lucram cu sfera (si o trimitem spre retea), ea va lucra pentru implementarea/armonizarea noastra cu campul armonic.

      Ștergere
  9. Multumesc, e clar acum.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua,la toata suflarea!
    M-am trezit cantand,ca o rugaciune si m-am gandit sa impartasesc cu voi starea.Neputand sa transmit cantarea mea:)),ma folosesc de intermediar.
    Multumesc daca primiti!Sa fie cu armonie!
    https://www.youtube.com/watch?v=bCXNji7pY1M

    RăspundețiȘtergere