.csscode { margin : 15px 35px 15px 15px; padding : 10px; clear : both; list-style-type : none; background : #EEEEEE;; border-top : 2px solid #AAAAAA; border-right : 2px solid #AAAAAA; border-bottom : 2px solid #AAAAAA; border-left : 2px solid #AAAAAA; }

vineri, 19 mai 2017

Portalul pleiadian – 2017 Noi orizonturi (2)

Remer Ra: Bine ai revenit, Oryen!
Oryen: Bine v-am regăsit, prieteni dragi!
Remer Ra: Interesante vremuri trăim! Oscilațiile energetice din ultima perioadă se resimt tot mai puternic. La ce să ne așteptăm în continuare?
Oryen: Precum ai spus, la vremuri interesante! Din ce în ce mai interesante!
Remer Ra: Data trecută ai vorbit despre deschiderea unui portal al Geei, pentru a primi și integra o energie armonică din spațiile înalt vibraționale. Dar am simțit că sunt trei portaluri deschise...
Oryen: Sunt chiar mai multe, dar nu puteți rezona decât cu câteva dintre ele. Unele portaluri au rolul de a echilibra structurile eterice ale planetei, fără a vă afecta în vreun fel.
Remer Ra: Efecte secundare, ca să spun așa, tot mai sunt. Mulți oameni le resimt destul de puternic în corpul fizic, dar sunt efecte puternice și în cel emoțional.
Oryen: Într-adevăr, se pot simți stări oscilatorii, poate chiar dureri ușoare ale unor organe fizice. Dar asta se întâmplă din cauza procesului de purificare, proces care a devenit mai rapid. Observați-le, fără a intra în panică. Cei care au o aură energetică mai puternică, pot simți o senzație de greutate fizică, precum și stări de oboseală accentuată și episoade de greață. Dar nici ele nu țin mult.
Remer Ra: Ai spus data trecută că vei da numai vești bune. Simt că și acum ai una! Energia cu care mă ”învălui” are o vibrație cunoscută, în sensul bun. 
Oryen: Am chiar două vești bune pentru azi!
Remer Ra: Sunt doar ”urechi”.
Oryen: În primul rând, câmpul armonic pe care îl veți intregra la nivelul tuturor corpurilor, va scoate la suprafață capacități aflate în stare latentă în voi. Pe de altă parte, asta mai înseamnă și că de acum înainte va fi mai greu să reveniți pe panta involuției, indiferent de condițiile exterioare.
Remer Ra: Aceste capacități latente sunt doar la nivelul corpului energetic sau la toate?
Oryen: Vorbesc de toate corpurile.
Remer Ra: Să le luăm pe rând. Ce înseamnă acest lucru la nivelul corpului fizic?
Oryen: Câmpul armonic va determina o capacitate mai rapidă de autovindecare, pentru că sistemul imunitar va fi mai puternic și mai dinamic! Se va simți o ameliorare a afecțiunilor considerate cronice. Sistemul nervos se va elibera mai rapid de reziduurile energetice emoționale! Veți avea și o rezistență mărită la efort fizic. Fructele și legumele care cresc începând cu această perioadă, vor avea un nivel crescut de nutrienți benefici, de aceea nu ezitați să consumați.
Remer Ra: Din punct de vedere energetic?
Oryen: Aici schimbările vor fi și mai evidente! Integrarea câmpului armonic va determina o deschidere și mai mare, ceea ce va însemna nu doar un câmp auric mai puternic și mai dens, dar și o capacitate mai mare de a interacționa cu energiile Geei, în special cu energiile elementale. Se va simți în mod clar acest lucru atunci când veți fi în natură! Unii pot chiar compensa energia preluată din alimente cu energiile Geei. Pământul, în special muntele, vă va hrăni cu aura sa. Apa, de asemenea, mai ales cea curgătoare. Lăsați vântul să vă îmbrățișeze și Soarele să vă cuprindă în căldura sa. Veți descoperi că e mai mult decât o simplă îmbrățișare! Dacă vă veți deschide trupul, atunci trupul va primi! Dacă vă veți deschide cu totul, atunci toată ființa voastră se va hrăni!
Remer Ra: Corpul emoțional?
Oryen: Doar aici pot fi puține probleme, în sensul că puteți ieși dintr-o anumită zonă de confort emoțional! Problema e că această așa-zisă zonă de confort în care vă complaceți nu este defel confort, ci doar o formă de obișnuință cu problemele și durerile voastre. E foarte important să exersați rolul de observator în această perioadă, altminteri oscilațiile emoționale pot fi deranjante. Cu cât detașarea e mai bună, cu atât efectele benefice din corpul emoțional se vor simți mai puternic! Priviți totul ca pe un joc, chiar dacă este un joc serios. Nu vă abandonați cu totul jocului vieții! Treziți-vă copilul interior și învățați să lăsați deoparte ceea ce nu vă mai este folositor! Câmpul armonic vă va aduce schimbări fără să faceți prea mult efort. Veți pierde anumite lucruri care nu vă vor mai folosi! Unii oameni vor pleca din jurul vostru, alții vor veni! Binecuvântați orice eveniment care vine în viața voastră! Bucurați-vă de cele plăcute și învățați din cele care nu vă plac! O lecție învățată nu se va mai repeta!
Remer Ra: Am observat că sunt foarte multe interferențe în perioada aceasta. Stările emoționale, în special cele negative, pot fi contagioase. Se impune o protecție mărită?
Oryen: Protecțiile vă consumă energia și vă mențin într-o formă de încordare psihică, de aceea nu le recomand. Dacă există tensiune în jurul vostru, atunci fiți voi pacea! Dacă există durere în jurul vostru, fiți voi alinarea! Dacă există nesiguranță și frică în jurul vostru, fiți voi oaza de siguranță și iubire! Dacă există confuzie și întuneric în jurul vostru, fiți voi sursa de lumină!
Remer Ra: Sunt mulți oameni care nu găsesc răspunsuri decât afară! Doar acolo pot căuta! Trebuie să recunoaștem că nu toți pot conștientiza că au totul în interior, că adevărata putere e în ei.
Oryen: Dacă tot caută ceva în afara lor, atunci să caute unde trebuie! Cine caută iubirea, atunci trebuie să se bucure de iubirea altora! Cine caută prosperitatea materială, atunci trebuie să se bucure că alții o au! Când îți deschizi inima către cineva care experimentează o situație anume, te deschizi în mod natural către acea experiență! Dacă există frică de singurătate și invidie, atunci te închizi automat! Întâi și întâi, bucură-te că există asemenea experiențe și că sunt oameni care o experimentează. Urmărește-i în jurul tău, deschide-ți inima și mulțumește Universului că sunt oameni se bucură de aceste experiențe!
Remer Ra: Corpul mental?
Oryen: La nivelul actual de evoluție al omului, mentalul este dominat de emoțional. Dacă trecutul și viitorul încă vă bulversează, e greu de stăpânit fluxul gândurilor. Pacea minții vine după pacea sufletului! Iertați-i pe cei care trebuie iertați și binecuvântați evenimentele neplăcute din trecut ca să puteți învăța din ele. Dacă nu puteți înfrunta fricile, atunci lăsați-le în viitor! Vă veți confrunta cu ele atunci când le veți experimenta! Dar nu acum! Acum e timpul prezentului! Fiți deci aici și acum, cu toată ființa voastră!
Remer Ra: Care ar fi tema următoarelor transmisii?
Oryen: Având în vedere faptul că noul câmp armonic al Geei facilitează vindecarea emoțională, vă propunem să lucrați pentru eliberarea de povara trecutului. La prima transmisie (20:20 – 20:30), aduceți în fața sufletului vostru persoanele care v-au făcut să suferiți în trecut. Vorbim de cei care v-au lovit, umilit, părăsit, trădat, înșelat, desconsiderat, defăimat. Dați-le iertarea voastră din tot sufletul. Spuneți, cu vocea sufletului, că le oferiți toată iertarea! Înainte de protocolul de ridicare a vibrațiilor, hotărâți-vă asupra 2 sau 3 persoane cărora le veți oferi iertarea voastră. Începeți cu perioada copilăriei.
Remer Ra: Deci am putea lucra cu 12-18 persoane.
Oryen: Dacă sunt mai multe persoane care au nevoie de iertarea voastră, vă puteți conecta la rețea oricând.
Remer Ra: Și la cea de-a doua transmisie?
Oryen: La cea de-a doua transmisie (22:10 – 22:20), veți avea în vedere cele 2-3 experiențe neplăcute care au fost asociate cu persoanele iertate la prima transmisie, apoi vă conectați la lumina spațiului sacru din inima voastră și întrebați-vă care au fost lecțiile care trebuiau învățate atunci. Veți descoperi că o astfel de experiență vă aduce nu doar suferință ci și lecții importante de învățat, care nu ar fi putut fi deprinse decât așa.
Remer Ra: Îți mulțumesc, Oryen!
Oryen: Ne reîntâlnim peste trei săptămâni! Eliberați-vă de trecut! Vă dorim să vă regăsiți pacea în minte și în suflet!

 *******
Perioada de transmisii: 23, 26, 30 mai, 02, 06, 09 iunie
Orele: 20:20 – 20:30 și 22:10 – 22:20
Protocolul de ridicare a vibrațiilor va fi făcut cu cinci minute înainte (20:15 respectiv 22:05)! Amănunte aici:

Notă!
Vă reamintesc că începând cu 9 mai, în fiecare zi de luni, între 21:00 și 21:15 se va lucra cu energia vortexului! Amănunte aici:
http://remerra.blogspot.ro/2016/03/vortexul-carpatic-2.html

15 comentarii:

  1. Fain. Multumesc!

    https://www.youtube.com/watch?v=0dc0BYeAnYA


    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Remer

    desi incerc de ceva timp conexiunea transmisa de tine, nu resusesc sa obtin rezultatea dorite. desi acum cativa ani, credeam ca energiile reactionaea amult mai "agresiv" si mai puternic, cu timpul am invatat ca aceste energii sunt la nivel subtil, insa subtilitatea , ca in orice cauza, are si un efect....efect care nu il resimt:(... poate ma straduiesc prea tare.... un sfat se poate?
    anyway, keep on going!!!
    succes si multumiri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu trebuie sa fii cauza pentru a se manifesta efectul! Transmisiile sunt un fel de catalizator (dar au si rol de impuls)! Iar intre cauza si efect mai este implicarea! Poti considera relatia cauza-efect ca o triada: informatie-energie-materie. Daca ramai doar la informatie (plan, dorinta), fara a te implica dinamic (energie), atunci efectul nu se va manifesta!

      Ștergere
  3. Tocmai l-am intrebat pe motanul nostru daca ii plac trandafirii roz ce ii avem in gradina si numai bine s-a dus si asezat langa ei.
    De cateva zile a devenit mai afectuos si comunicativ.
    Si eu de cateva zile ma simt cu totul si cu totul special. Am oprit, in urma unor mesaje, tratamentul ce il urmam pentru depresie si frica si de cand am facut-o valuri de iubire si stapanire de sine m-au cuprins.
    Noaptea am vise in care invat cum sa ma sustin in imponderabilitate.
    Corpul meu e conectat la noua retea si invat cum sa comunic cu ceilalti.
    Invat cum sa fiu deschisa si sa ma accept in totalitate, pentru ca experienta mea ajuta intregul si astfel devenim una, fiecare venind cu bagajul sau de experiente.
    Am o mare rabdare cu oamenii caci imi dau seama cat de pretiosi sunt si valuri de iubire simt pentru intreaga umanitate in toata diversitatea ei.
    ...
    Multumesc mult Remer, e super :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dan, te rog, am o situatie si doua intrebari.
    E o persoana care acum cateva saptamani mi-a refuzat prietenia si asta m-a ranit f mult. Tot invat din experienta asta...de fapt reiau durerea si o intorc pe toate partile, incerc sa gasesc inteligenta in situatie insa nu reusesc... Ma gandesc la constiinta noua care se creaza si nu inteleg cum cineva poate sa sustina ca face parte din ea si cu toate astea sa refuze prietenia cuiva. Am observat ca daca stau prea mult sa ma gandesc (sa contemplu) situatia, persoana respectiva imi trimite ganduri de respingere.
    O sa incerc metoda cu vindecarea emotionala insa as fi vrut sa stiu daca de acum nu vom mai invata gandind ci detasandu-ne.
    Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevaratele prietenii se formeaza in timp (mai lung sau mai scurt), nu se cer. Asa ca nu ai de ce sa te simti ranita.

      Ștergere
    2. Draga mea Dana, mai întâi de toate, este bine că nu-ți mai tratezi depresia cu tranchilizante, deci cu indiferență... Căci depresia este pragul ce trebuie trecut către evoluție; plămada din care iese pâinea rumenă și pufoasă. Depresia este efectul... transformării („transformarea este formarea în transă” / Anatol Basarab). În cazul în care, ror ceea ce ai creat în trecut are ca și efect depresia, este necesar să rămâi cu toate simțurile TREZE (nu adormite de medicamente) fiindcă, o astfel de stare este o RADIOGRAFIE a tot ceea ce ai acumulat până atunci. Tu trebuie să privești toate acestea cu ochiul OBSERVATORULUI - tot ceea ce se întâmplă, NU ȚI SE ÎNTÂMPLĂ ȚIE, CI EGO-ULUI TĂU... Iar „ Ego-ul este CINE NU EȘTI TU.” zice ZAMOLXE.
      Cât despre prietenia refuzată de altă persoană, acesta este un mesaj pentru tine : „Dragă Dana, tu refuzi... să dezvolți o relație de prietenie CU TINE ÎNSUȚI.” Adică, FII PRIETENĂ CU TINE ÎNSUȚI și vei fi prieten cu orcine; Iubește-te și vei iubi pe oricine; iartă-te și vei putea ierta pe oricine... Toate cele pe care le dorim a le manifesta înafara noastră, trebuie practicate în interiorul nostru și în relația cu noi înșine (altfel, vom fi mereu neștiutori). Să fie cu folos ! Să fii binecuvântată !

      Ștergere
    3. Inteleg toate astea draga Anonim si iti multumesc pentru mesaj.

      Toate sunt compuse ca din niste placute de informatii si nu e nimic grav in a lua un tratament. Aseara l-am reluat ca sa pot dormi caci progresiv am ajuns sa nu mai pot dormi. Ma simt foarte bine. A fost un curaj din partea mea sa il opresc ca si sa il reiau. Oricum o dai e bine.
      Cel mai important lucru de descoperit si pretuit este iubirea pentru toate si tot, in orice forma de manifestare se afla, cu tratament sau fara tratament.
      Crezi ca Sursa vietii iubeste conditionat pe cineva? Crezi ca a bea sau a fuma sau a face orice altceva este o lipsa de iubire? Eu nu cred asa ceva. Eu cred ca TOT este o forma de iubire chiar daca uneori ia forma unei cautari...unei separari...unui tratament. Ma iubesc si daca trebuie am sa iau si un tratament pentru asta. Am sa fac tot ce e necesar pentru a-mi demonstra asta.
      Ce ar fi daca nu am mai pune etichete asupra unui lucru si l-am trai pur si simplu golit de orice. Ce ar fi daca am lasa inima sa ne ghideze?
      Mie imi e tare drag de toti oamenii. Ii vad pe unii pe strada cu bautura sau droguri, ii vad pe altii care poate deprimati iau medicamente sau mananca prea mult...fiecare face ce are de facut...iar treaba mea e sa iubesc viata asa cum este...
      Altfel, despre ego si "..." nu este si asta o poveste, o separare? Eu si ego-ul meu...
      Vrei sa iti marurisesc ceva? NU STIU cine sunt. Ma uit la un copac, la o floare...totul e bine...
      Cat despre iubirea pentru ceilalti si pentru prietenia lor...face si asta parte din viata si din lectiile ce le am de invatat...
      Cu drag.

      Ștergere
  5. Multumesc mult , Dan !

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa va povestesc ceva foarte interesant.
    Acum cateva zile motanul meu a fost f bolnav si din anumite motive nu am fost cu el la veterinar.
    In seara in care mi-am dat seama ca e bolnav m-am asezat in liniste si m-am gandit, daca oamenii trec printr-o vindecare profunda inseamna ca si animalele traiesc acelasi proces. Si atunci am stat eu cu mine si cu iubirea mea pentru motan...
    Incepand de a doua zi pisi meu a inceput sa se vindece.
    Acum zburda fericit pe afara si a si uitat de patanie...am sa uit si eu :)))
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. „La început era Cuvântul şi Cuvântul era cu DUMNEZEU şi DUMNEZEU era Cuvântul. Acesta era întru început la DUMNEZEU. Toate prin EL s-au făcut; şi fără EL nimic nu s-a făcut din ce s-a făcut. Întru EL era viaţă şi Viaţa era Lumina oamenilor. Şi Lumina luminează în întuneric şi întunericul nu a cuprins-o. Fost-a om trimis de la DUMNEZEU, numele lui era Ioan. Acesta a venit spre mărturie, ca să mărturisească despre Lumină, ca toţi să creadă prin el. Nu era el Lumina ci ca să mărturisească despre Lumină”. (Evanghelia după Ioan Capitolul 1; Versetele 1 – 8)

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.alternativenews.ro/2016/09/istoria-oficiala-romaniei-demolata-de-cercetatorii-si-ganditorii-din-afara-tarii.html#.WOEjqVflHF0.facebook

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ma asteptam la asa ceva.
    Toata viata am iubit oamenii si viata de multe ori pana la a ma abandona...si lumea imi spunea ca trebuie sa pastrez si pentru mine ceva...azi a venit surpriza...am simtit ca sunt iubita...ca viata imi trimite inapoi grija si gingasia cu care am iubit...si inima imi e plina de bucurie si recunostinta pentru toata grija cu care viata are grija de viata...

    RăspundețiȘtergere
  10. „Copiii Mei, voi stiti ca Pamântul
    Si tot ce gazduieste el
    Nu este decât o reflectare a
    Împaratiei Tatalui Ceresc?
    98 Evanghelia eseniana
    Si dupa cum voi sunteti alaptati si îngrijiti
    De mama voastra când sunteti copii,
    Dar mergeti la câmp sa va ajutati tatal
    Când ati crescut,
    Tot asa Îngerii Maicii Pamântesti
    Va calauzesc pasii
    Catre Acela care este Tatal vostru
    Si catre toti Îngerii Sai Sfinti,
    Ca voi sa puteti cunoaste adevarata voastra casa
    Si sa deveniti adevarati Fii de Dumnezeu.
    Când suntem copii,
    Vedem razele soarelui,
    Dar nu Puterea care l-a creat;
    Când suntem copii,
    Auzim susurul pârâului care curge,
    Dar nu Iubirea care l-a creat.
    Când suntem copii,
    Noi vedem stelele,
    Dar nu mâna care le-a împrastiat
    Pe cer,
    Întocmai cum un taran împrastie samânta sa pe
    câmp.
    Numai prin Comuniunile
    Cu Îngerii Tatalui Ceresc
    Noi învatam sa vedem nevazutul,
    Sa auzim ceea ce nu poate fi auzit,
    Si sa rostim cuvinte de nerostit.”
    (Evanghelia eseniană)

    La mulți ani binecuvântați, copii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://groups.yahoo.com/neo/groups/Nothingness_School_of_Mysteries/conversations/messages/4665

      Ștergere