.csscode { margin : 15px 35px 15px 15px; padding : 10px; clear : both; list-style-type : none; background : #EEEEEE;; border-top : 2px solid #AAAAAA; border-right : 2px solid #AAAAAA; border-bottom : 2px solid #AAAAAA; border-left : 2px solid #AAAAAA; }

vineri, 24 noiembrie 2017

Iisus-Sananda (1)

Informațiile de la Iisus-Sananda sunt venite prin intermediul scânteii divine (care se află în fiecare om). Înainte de a citi cele ce urmează, recomand să aveți în vedere nu doar cuvintele, ci mai ales mesajul și încărcătura de dincolo de ele. Eu simt cuvintele lui Iisus ca pe o formă de hrană sufletească. Mesajele Sale nu sunt altceva decât purtătoare de vibrație, de trăire! Ele ar trebui să facă legătura dintre noi (conștientul nostru) și ceea ce era, este și va fi pe veci în miezul ființei noastre.

Iisus Sananda: Cu mare bucurie cerească vin în grădinuța Maicii Mele scumpe! Dragi mei, dacă ați putea simți cât sunteți de iubiți! Nici nu vă puteți închipui! Știți cum e să te îmbrățișeze întreg Universul? Știați că fiecare dintre voi este ca o nestemată neprețuită în fața Tatălui? Fiecare este învăluit cu o dragoste nespusă! Nu e ușor să suporți o asemenea iubire, dar mult mai greu este să nu o simți! Bunul meu Tată a pus în fiecare dintre voi o sămânță din Lumina Sa și v-a făcut frații mei întru Lumină! A creat această planetă minunată, apoi v-a lăsat în ea ca pe niște lăstari ce ar fi trebuit să crească. Trebuia să înmuguriți asemenea unei flori de lumină, căci toate cele bune și minunate vi s-au pus înaintea voastră!
Am fost cu voi încă de la început, dragii mei, și voi rămâne până la sfârșitul timpului! Am vegheat asupra voastră încă de când Tatăl vă țesea trupul în pântecele mamelor voastre. Unii dintre voi m-ați simțit în inima voastră, dar numai atunci când mintea a tăcut. Nu degeaba am spus că atunci când oamenii vor tăcea, pietrele vor striga. Unii încă mai au trebuință să le vorbesc prin mesageri, prin cuvinte, deși eu strig prin fiecare cămăruță a trupului lor. Dragii mei, eu nu v-am părăsit niciodată! Am fost cu voi dintotdeauna! Am plâns cu voi și am râs cu voi! M-am bucurat cu voi! Am fost cu voi prin toate pustietățile prin care ați trecut. Am așteptat... V-am chemat, dar puțini au crezut în Mine!
Mulți m-ați căutat la capătul pământului. Ce să caut eu acolo? Alții și-au îndreptat privirea spre cer, cerându-mi să cobor printre ei. Nu în cer îmi fac lucrarea ci aici, pe acest pământ, prin voi, căci în Cer de mult timp au fost făcute lucrurile! Alții au batjocorit învățăturile mele, iar unii au omorât alți oameni în numele meu! I-am iubit și atunci! I-am cerut Tatălui și îngerilor Lui să aibă răbdare cu voi. Ah, dacă ați ști câtă iubire are El pentru toți!
Este greu a atinge inimile voastre cu liniște, speranță și putere atunci folosesc cuvintele, dar voi încerca!
Vin acum la voi cu vestea cea bună, care descuie porțile minții și ale sufletului! Mulți dintre voi se simt apăsați de greutăți de tot felul. Alții se simt părăsiți, singuri și fără speranță. Dragii mei, vestea cea bună este că vremea întunecată a acestei lumi se apropie de sfârșit! O ploaie de lumină se revarsă necontenit asupra pământului, înlăturând negura miilor de ani. Când lumina de afară se unește cu lumina dinlăuntru, atunci se manifestă Omul! Atunci sunt desfăcute lanțurile și sunt descuiate porțile minții și ale sufletului!
Lăsați lăstarii sufletului vostru să crească necontenit! Să-i udați cu înțelepciune și cu lumina Tatălui, căci vine vremea culesului! Adevărat vă spun, fiecare dintre voi este un lăstar de lumină lăsat de Tatăl. Fiecare dintre voi are puterea luminii Sale în el și este vrednic de a înflori și a oferi fructele Sale minunate. Sfârșitul, dragilor, nu este durere sau moarte, ci e binecuvântare și bucuria unui nou început! Marea judecată a vremurilor nu trebuie să vă înspăimânte, căci ea este doar o trecere.
Așadar, dragilor, nu vă gândiți cu teamă la vremea secerișului, căci va fi o mare bucurie pe acest pământ! Nu vreau să vi se smintească mintea, dar bucurie va avea nu doar sufletul care și-a desăvârșit lucrarea, ci și acela care încă nu și-a desăvârșit-o! E adevărat, mai mare va fi bucuria celui care și-a făcut lucrarea și vrednic va fi pentru noua lume! Dar și cel rătăcit va avea îndurare! Și, negreșit, va fi ajutat să-și desăvârșească lucrarea! Niciun suflet de pe acest pământ nu va fi pierdut, pentru că nu există om care să nu aibă lumina Tatălui!
Dragilor, căutați necontenit lumina de afară și hrăniți-vă cu lumina dinlăuntru! Acestea să fie comorile voastre neprețuite! Asemenea pildei mărgăritarului cel mare și al comorii din țarină, lăsați din osteneala pentru bucuriile vremelnice și căutați sursa bucuriei veșnice! Ea este atât în voi cât și în cele mici din jurul vostru! Veți vedea că truda voastră va fi îndelung răsplătită.

(va urma)
Notă!
Vă reamintesc ca în fiecare zi de luni, între 21:00 și 21:15 se va lucra cu energia vortexului! Amănunte aici:


5 comentarii:

  1. Mulțumiiiiiim ... !!! Deși așteptam mesajul acesta, acum mă simt copleșită de emoție... Vreau să-l recitesc și să-l tot recitesc, până se va așeza în mine... Abia atunci, poate că am să reușesc să spun ceva... Sau poate că îl voi trăi doar cu mine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mângâietor și vindecător mesaj. Fii binecuvântată lume. Mulțumesc Iisus-Sananda. Mulțumesc Remer Ra.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.lucratorul-in-lumina.com/Forum/viewtopic.php?f=10&t=882

    RăspundețiȘtergere
  4. Balsam pentru suflet. Avem nevoie, mulțumiri !!!!!! GN

    RăspundețiȘtergere